B-Online – Online reportovací systém

B-Online je online reportovací systém pro všechny klienty, ve kterém si každý může vyhledat informace o transakcích a platbách za poslední 4 roky:

  • POS a ECOM transakce na stejném rozhraní
  • Exportovatelná data k dalším analýzám
  • Funkce Pay-By-Link
  • Funkce Opakované platby

Přihlášení

Po uzavření smlouvy zasíláme uživatelské jméno a heslo e mailem z adresy no-reply@borgun.com na uvedenou e mailovou adresu klienta.

(Je možné, že tento e-mail bude v závislosti na nastavení e-mailových účtů doručen do schránky Spam / Nevyžádaná pošta.)

Změna hesla

Po prvním přihlášení si musíte změnit heslo. Systém požádá o změnu hesla každých 90 dnů. Upozorňujeme Vás, že nové heslo nesmí být stejné jako posledních 5 hesel.

Po zadání 3 neplatných uživatelských jmen nebo hesel Vám systém znemožní přístup po dobu 30 minut. Po uplynutí této doby budete mít možnost znovu se přihlásit.

Jak vypadá správné heslo? Obsahuje min. 8 znaků (min. 1 velké písmeno a min. 1 číslici)

Zapomenuté heslo

Zapomenete-li heslo, můžete požádat o nové. Pod tlačítkem Přihlášení je tlačítko Zapomenuté heslo, kde uvedete své uživatelské jméno, a systém Vám zašle nové heslo na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě.

Potřebujete-li umožnit přístup účetním, kontaktujte nás, prosím, a my Vám přístup zajistíme.

Kartové transakce

Přehled

Po přihlášení můžete nahlédnout na celkové obraty, počty karetních transakcí a výši provize.

Do kolonky ID obchodníka uveďte příslušné ID Vaší společnosti, vyberte požadovaný rok a stiskněte tlačítko „Nahrát”.

Zúčtování

POS a ECOM

Díky mnoha filtrům si můžete prohlížet jednotlivá zúčtování např.: dle měsíce, data, ID obchodníka nebo podle období.

Všechna data z této karty lze exportovat do Excelu, PDF nebo vytisknout.

karta Zúčtování ukazuje ta zúčtování, která již byla odeslána na bankovní účet obchodníka.

Zúčtovací cyklus (Perioda zúčtování): ve Smlouvě v Kapitole 4 jsou uvedeny podrobnosti o Vašem Zúčtovacím cyklu. Tento údaj může být pro některé klienty odlišný.

Dávky (Denní uzávěrky)

Zde si můžete vyhledat denní uzávěrky.

Transakce (POS)

Zde se nachází seznam transakcí. Můžete vyhledávat podle různých filtrů: podle dávky, podle zúčtování, podle data.

Splatná zúčtování

Zde se nachází seznam transakcí, které zatím nebyly odeslány na účet obchodníka.

Směnné kurzy

Pokud přijímáte platby v cizích měnách, které se Vám posléze konvertují do CZK, zde najdete směnné kurzy MasterCard. Transakce se připíšou dle těchto daných kurzů.

Ke stažení

Zde si můžete stáhnout Zúčtování za dané období v souboru CSV.

Securepay

Transakce (on-line platba přes platební bránu)

V této sekci si v případě platebních bran pro eshopy můžete kontrolovat, zda provedené transakce byly úspěšné a v případě těch neúspěšných zjistit důvod jejich zamítnutí.

Pay-By-Link

Vytvořit

Funkce Pay-By-Link je uživatelsky jednoduchá platební metoda, kdy zákazník pouze klikne na vygenerovaný odkaz, který ho přesměruje přímo na platební stránku. Počet kusů objednaného zboží a jeho celková cena se zobrazí přímo na stránce. Po provedení platby zákazník obdrží email s potvrzením o úspěšné transakci.

V aplikaci B-Online si tento odkaz můžete vytvořit po uvedení částky k zaplacení a upřesnění povahy produktu/služby. Tento odkaz můžete následně vložit do e-faktury nebo ho můžete odeslat e mailem. Pro možnost využívání této služby je třeba uzavřít smlouvu na Online akceptaci karet se společností B-Payment.

Spory

Reklamace plateb

Zde můžete vidět veškeré reklamované transakce.

Tuto kartu doporučujeme kontrolovat na týdenní bázi. V případě Reklamované transakce nebo Žádosti o podání vysvětlení k reklamované transakci zašlete, prosím, veškeré dokumenty týkající se této transakce na support@b-payment.cz (do 7 dní od upozornění na rozporovanou transakci). Pokud máte nějaké další podrobnosti k požadovaným dokumentům, kontaktujte, prosím zákaznické centrum na ( support@b-payment.cz nebo na tel. čísle +420 221 966 300.

Po doložení požadovaných dokumentů již celý proces přebírá zákaznické centrum a Borgun.

Chargebacky

Co je to Reklamovaná transakce (Chargeback)?

Řešení akceptace platebních karet je dnes stále bezbečnější a tím pádem klesá i počet podvodů a zneužívání platebních karet. Pokud jsou správně nastavena nezbytná opatření, je pro samotného držitele karty riziko zneužití velmi nízké.

Jak je to ale s obchodníky? Jaké riziko vyvstává ve spojistosti s akceptací platebních karet pro ně?

V některých případech může dojít k podání stížnosti ze strany držitele karty ve své bance. Na základě této stížnosti je nezbytné, aby náš partner (Borgun) započal řízení v rámci této rozporované transakce.

Dva nejčastější důvody k reklamaci platby ze strany držitele karty jsou:

  1. „Neobdržel jsem objednané zboží/službu.”
  2. „Někdo zneužil moji kartu.”

Borgun přebírá nad celým tímto procesem zodpovědnost.